چطوری میتونم هزینه کالا را پرداخت کنم ؟

در حال حاضر تنها روش پرداخت مبلغ سفارشات خود، به روش اینترنتی از طریق درگاه پرداختی که درون سایت قرار دارد امکان پذیر است.

هنگامی که پرداخت شما با موفقیت انجام گیرد ثبت سفارش شما قطعی شده است و کالا برای شما ارسال میشود و نیازی به تماس با ما و ارسال پیام جهت اطلاع رسانی از اینکه مبلغ سفارش شما پرداخت شده است، نیست چرا که سفارش شما به صورت خودکار وارد مرحله آماده سازی جهت ارسال میشود.

هنگام خرید کالا میتوانید درگاه پرداخت اینترنتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از ورود به درگاه پرداخت اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

(لازم به ذکر است که اطلاعات مربوط به حساب شما تنها برای شما قابل مشاهده است و ما هیچ گونه دسترسی به اطلاعات شما نخواهیم داشت، مطمئن خرید کنید.)

اطلاعات خواسته شده از شما :

  • شماره کارت: عدد 16 رقمی که درج شده روی کارت بانکی
  • تاریخ انقضا: در این قسمت باید تاریخ انقضای کارت بانکی تان را که روی کارت شما درج شده است را وارد کنیدو عدد های یک رفمی مثل 6 را باید با صفر قبل از ان درج کنید (06).

نکته: در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت شما نبود از بانک خود استعلام تاریخ انقضای خود را بگیرید.

  • CVV2: عدد 3 یا 4 رقمی است که مثل شماره کارت روی کارت شما درج شده است و شماره شناسایی دوم کارت شما میباشد و معمولا روی کارت شما درج شده اما امکان دارد پشت کارت شماهم باشد. درصورتی که این کد روی کارت شما نبود به بانک خود جهت دریافت CVV2 مراجعه کنید.
  • رمز پویا: رمز پویا یا رمز دوم یا رمز خرید اینترنتی رمزی است که باید جهت خرید اینترنتی برای شما فعال شده باشد. رمزی است متشکل از چند عدد که برای شماره همراه متصل به کارت بانکی شما پیامک میشود و این رمز یک بار مصرف است و پس از یک دقیقه این رمز منقضی میشود.

نکته: جهت فعالسازی رمز پویای خود میتوانید به شعب بانکی خود مراجعه کنید یا از طریق دستگاه های خودپرداز بانک تان اقدام بفرمایید.